Afwegingen.

Willeke 22 juli 2019
Frank een dertiger, is single en heeft regelmatig relaties met vrouwen maar er is altijd wel iets waardoor hij ervan afziet de relatie te bevestigen. Op voorspraak van zijn vrienden gaat hij zich begeven op het pad van internet-date. Na een aantal teleurstellingen wil hij stoppen en dan valt zijn blik op het profiel van Judith, hij valt voor haar ogen en besluit het nog een keer te proberen. De relatie verdiept zich op een ontspannen manier, hij voelt zich thuis bij haar en dan komt er ook in die verhouding ( in zijn ogen) een onvolkomenheid en is hij bezig zich af te vragen wanneer hij met haar zal stoppen.
Het wordt nu geconfronteerd met het feit dat hij een relatie, die voor het grootste deel goed en plezierig is zal moeten afsluiten. Weegt het prettige leven met haar op tegen die ene onvolkomenheid? Hij gaat bij zichzelf te rade moeten. Dan ontdekt hij dat als hij niet eerlijk is tegen Judith zij zelf het heft in handen neemt.

Frank is de verteller en we lezen alleen wat hij denkt en zegt, Judith leer je kennen door wat Frank over haar verteld en zijn gedachten en mening over die relatie.

Meer recensies van Willeke