Een zeer mooi geschreven boek over de corona crisis en welke lessen wij hier uit moeten trekken.

yarnef 04 december 2021
In het boek vertelt philippe De Backer hoe hij aan de start van de crisis terug de politiek werd ingebracht. in het boek beschrijft hij wat de moeilijkheden waren en wat de discussies waren tussen alle partijen. Hij uit zijn frustratie en boosheid in alle organen en koepels die er in belgië bestaan. Ook hoe dat de regering langs alle kanten werd bedrogen en belogen door mensen die geldt zagen te verdienen in deze crisis.

In het eind vertelt hij wat er beter kan en welke lessen wij in België moet trekken uit deze crisis en hoe wij ons moet wapenen voor de volgende crisis. Philippe is zeer eerlijk in het boek en hij geeft ook toe waar er fouten zijn gemaakt, waar er goed is gespeeld vertelt hij natuurlijk ook.

Kort samengevat in het boek krijg je een inkijk hoe dat het eraan toeging tijdens de corona in belgië. Welke keuzes er moesten werden gemaakt. Het is een super verhelderend boek over de eerste twee corona golven in belgië.