Huis vol leugens door Nicci French, literaire thriller

ynnoc 28 november 2019
ik denk dat ik bijna alle boeken wel heb gelezen van Nicci French dus ik begon vol verwachting aan dit exemplaar. het begin is dan ook veelbelovend, hoewel ik al in de eerste hoofdstukken mijn vraagtekens zette bij de handelingen van de hoofdpersoon. Waarom zou je doen zoals zij deed?! wat me wel aansprak is dat zij in alles haar dochter wilde beschermen, maar het was misschien toch beter geweest om zaken te checken voordat je deze ingrijpende dingen doet. Verderop wordt het alleen maar erger, nog meer mensen om haar heen, nog meer drukte, het is echt "over the top" en het gaat maar door! Ik werd er plaatsvervangend moe van! Het einde is bijna een anticlimax, deze Nicci French viel voor mij tegen, jammer!