Fantastisch

Yvonne95 15 mei 2022
Na het lezen van dit boek was ik ontroerd. Ik was er gewoon echt even stil van. Wat een mooi verhaal. Vanaf het begin zat ik gelijk in het verhaal. De opbouw is echt fantastisch. Je blijft geboeid waardoor je door blijft lezen. De karakters worden zo goed op papier gezet, dat het net echte mensen zijn. Je gaat met ze mee voelen en denken. De tijd waarin het verhaal zich afspeelt is goed beschreven. Ik kon me er helemaal een voorstelling van maken. Dat heeft de schrijfster echt goed gedaan. Ik vond dit boek een mooi inkijkje in hoe het leven eruit gezien zou hebben ten tijde van de Dust Bowl. Wat een verschrikkelijke tijd en wat heftig dat mensen in zulke erbarmelijke omstandigheden hebben geleefd. Ik ben onder de indruk van het doorzettingsvermogen van die mensen. Ondanks alles maken ze het er beste van en houden ze hoop. Ik ben echt vol lof over dit boek. Mocht je geïnteresseerd zijn in geschiedenis, dan is dit boek zeker een aanrader

Meer recensies van Yvonne95