Spanning

Yvonne95 15 mei 2022
Wat een goede kennismaking met deze schrijfster. Dit is het eerste boek wat ik van haar heb gelezen. Een lekkere dikke pil. Ik vond het een mooi verhaal en een goede thriller. Tot aan het einde had ik de moordenaars niet verwacht. Heel het boek zit je op een bepaald spoor. Als lezer geloofde ik dat spoor en was ik er helemaal van overtuigd dat deze persoon ook de moordenaar was. Mijn verbazing was dan ook groot toen het einde een hele andere kant opging. Er zit genoeg diepgang in. Kate Linville leer je goed kennen en het is mooi dat de schrijfster daar aandacht aan heeft besteedt. Alle personages hebben genoeg aandacht gekregen. Mooi om te lezen hoe dat aan het einde allemaal samenkomt. Ondanks dat het een dikke pil is, heb ik lekker doorgelezen. Doordat de schrijfstijl fijn is, er word afgewisseld tussen personages, bleef ik doorlezen. De afwisseling maakt ook dat het makkelijk weg leest. Qua spanning zit het in dit boek ook goed. Er gebeurt van alles zonder dat het teveel wordt. Als je niet terugdeinst van dikke pillen en thriller jouw genre is, dan is dit boek zeker een aanrader.

Meer recensies van Yvonne95