Genoten!

Yvonne95 15 mei 2022
Het derde deel van, de kleuren van schoonheid. Wat een mooi en liefdevol verhaal. Sophia is zo’n sterke vrouw. Bij elke tegenslag gaat ze weer door en krabbelt ze weer op. Ik vind het mooi om Sophia te zien groeien. Sophia word een vriendin van je, een vriendin die je het allerbeste gunt. Corina heeft een ontzettend fijne schrijfstijl. Haar karakters vult ze met warmte waardoor je er wel van moet houden. Je wilt gewoon door blijven lezen. In dit deel worden de eindjes ook aan elkaar geknoopt. Het is fijn om te lezen dat de delen zo goed op elkaar aansluiten. Ik ben alleen maar enthousiast en ben echt van mening dat iedereen minstens 1 boek van deze schrijfster in de kast zou moeten hebben.

Meer recensies van Yvonne95