meer van verwacht

059zeebeest 25 juli 2018
Weinig spanning ,stevig verhaal uit WO2 . De titel is al veel zeggend, veel oorlogsmisdadigers zijn inderdaad hun rechtmatige straf ontlopen door politieke spelletjes in Europees verband .
Jammer dat je niet echt dat thriller effect ervaart, alles is voor af aan bekent en geen verrassende wendingen of plot. Eerder een geschiedenis verhaal dan een thriller . De liefde is ook een beetje sterk overdreven gezien het zogenaamd leeftijdsverschil en achtergrond .De fase van de baretta weggooien vond ik zielig.
.Zoals zoveel superhelden gekwetst is de arm bij een gevecht op leven en dood . Bang van een verborgen schutter maar handig in het vechten tegen een mes .Ik hoop dat de andere boeken van deze schrijver beter zijn , maar deze is niet aan mij besteed in dit gerne

Meer recensies van 059zeebeest