het juiste spoor & en de rest van ons wacht

acrazylady 21 december 2018
het eerste verhaal gaat over vrienden die samen op vakantie zijn geweest en daar is een van de vrienden verdwenen. ze zitten in de trein op weg naar huis en langzaam leer je meer over wat er op die vakantie gebeurd is. je leest het vanuit meerdere mensen en er komen heftige onderwerpen in voor. er zaten wendingen in die ik niet verwacht had en ben erg benieuwd hoe het nu verder gaat.

het tweede verhaal gaat over Iveta een meisje wat uit Letland gevlucht is en in een Nederlandse bunker terecht komt vlak voor er een komeet inslaat en er alles aan doet om hoop te houden vooral als de komeet inslaat. ze is lichamelijk gehandicapt en veel pijn maar gaat samen met een paar meiden optreden en wil er alles aan doen om de mensen even te laten vergeten dat het leven slecht is. erg indrukwekkend verhaal ook al was het maar erg kort.

Meer recensies van acrazylady