alweer het laatste deel van een geweldige serie

acrazylady 12 december 2018
ik hou van deze serie. dit was alweer het laatste deel in deze serie. je begint met Aelin die gevangen genomen is door Maeve en opgesloten zit in een ijzeren kist. Rowan doet er alles aan om haar te vinden en te bevrijden maar hij staat er niet alleen voor. haar vrienden hebben allemaal een eigen missie. er gebeurt zo veel in dit boek, hij is ook bijna 1000 bladzijden dus een dik boek. dit boek is spannend en zat vol met wendingen die ik niet verwacht had. maar dit boek was ook ontroerend en romantisch. het einde was heel erg mooi. dit was een hele goede serie waar ik in het begin een aantal karakters niet mocht maar die ik aan het einde heel erg leuk vond, oa Manon.

Meer recensies van acrazylady