was even inkomen

acrazylady 02 december 2018
Aza is een jonge meid met angststoornissen ze is steeds bang om ziek te worden en zit niet goed in haar vel. ook denkt ze over alles veels te veel na ze krijgt er hulp voor maar echt helpen doet het niet. Aza is bevriend met Daisy en samen gaan ze op zoek naar de verdwenen miljonair voor de beloning. Aza raakt bevriend met de zoon van de miljonair die ze als kind al kende maar al een hele tijd niet had gezien. je beleeft wat zij meemaakt en hoe ze over alles denkt en vond dat erg goed uitgewerkt maar was soms wel lastig om te lezen. had soms echt wel medelijden met Aza maar leek me ook erg zwaar voor haar moeder maar ook voor Daisy om met haar om te gaan. een apart verhaal maar vind dat van meer boeken van John Green maar heb er uiteindelijk wel van genoten.

Meer recensies van acrazylady