Paar uurtjes ademloos lezen.

16 juni 2019
Altijd als er een nieuwe "Baantjer" uitkomt is er een onmiddelijke gang naar de boekwinkel. Wat wijn , stukje kaas, stukje worst en mij comfortabel nestelen op de bank.
Heel blij dat de boekenreeks werd voortgezet na het overlijden van Appie. Is in goede handen want Peter Römer scheef ook veel delen voor de oude tv serie. Je ziet bij elk nieuw verschenen boek als ware de tv aflevering met Piet Römer en co voor je.

Eerlijk gezegd... de laatste delen die door Baantjer zelf geschreven werd waren niet meer zo goed door de algemeenheden en zelfde zinconstructies. Je kon al zelfde de zin afmaken bij wijze van spreken.

Boek zit goed in elkaar met zoals gewoonlijk een verrassend plot.
Ik kijk uit naar het volgende deel die in september/oktober 2019 zal verschijnen.

Meer recensies van