Spannend, verrassend en zit goed in elkaar!

Alda1812 15 oktober 2015
Ik vond dit een geweldig goed boek! De schrijfstijl is prettig, het verhaal is boeiend.
Het zit mooi in elkaar, er is goed over nagedacht, geen toevalligheden
Het is niet voorspelbaar waardoor je tot het eind verras wordt.

Het 3e deel in een serie. Ik ben meestal niet zo dol op series omdat je tussendoor ook andere boeken leest en je dan afvraagt wie wie ook alweer was. Maar bij deze serie ging het vanzelf. Els Ruiters haalt net even iets aan over deze persoon waardoor ik het weer wist en gelijk weer in de personages zat. Dat Gé dan neergeschoten wordt (die je kent uit de andere boeken), maakt dat je bij dit verhaal nog betrokkener bent.
Door de steeds onverwachte ontwikkelingen wordt het spannender en spannender met een goed doordacht plot.

Dat is (voorlopig?) het laatste deel is in de serie sprak mij eigenlijk wel aan. Juist door de ontwikkelingen in dit boek is het mooi zo. Een heel krachtig eind!

Meer recensies van Alda1812