Waarom, waarom, waarom?

Angela 24 november 2018
Een jong meisje dat mogelijk kanker heeft. Volledig onderzoek moet dit nog uitwijzen, maar met de tijdelijke diagnose verandert haar hele leven op stel en sprong. Dan komt ze voor een dilemma te staan..
Ik heb het boek met plezier gelezen, het is leuk tijdverdrijf. Geloofwaardig of realistisch, nee dat is het in mijn ogen dan weer niet. Tenminste, de situatie kan zich voordoen, dat zeker, maar alle keuzes die worden gemaakt, nee dat is too much.
Ook komen er allerlei puberzaken in voor wat ik goed vond. Helaas vond ik wel dat het allemaal erg oppervlakkig bleef.

Al met al dus leuk om eens te lezen. Het zet je wel redelijk aan het denken (wat zou jij doen? Wat zou je doen als mensen bepaalde keuzes maken? ). Maar het personage vond ik irritant, onrespectvol en zelfzuchtig. En daarnaast eindigde het boek ook nog eens met een open eind, waardoor je nog met veel vragen blijft zitten en voor mijn gevoel het dilemma niet is opgelost.

Meer recensies van Angela