Niet wat ik verwachtte

Aleida Oskam 03 juni 2018
Helaas was dit voor mij niet zo'n goed boek als ik gehoopt had. Tot nu toe heb ik alleen Verkikkerd en Verslingerd gelezen van Lisette die ik erg leuk vond maar dit verhaal pakte mij toch een stuk minder. Ondanks dat het makkelijk weg leest want de schrijfstijl van Lisette is prettig om te lezen was ik het verhaal ook zo weer kwijt en liet ik hem soms hele weken ongelezen liggen. Ik vond het onderwerp best heftig maar dat kan voor mij ook zijn omdat ik er door mijn werk met regelmaat ook werkelijk mee te maken heb. Wel in andere vorm maar toch....

Ondanks dat dit niet mijn boek was kijk ik er wel naar uit om alle andere boeken van Lisette's hand te lezen want ondanks dat deze wat voor mij tegenviel blijf ik er wel bij dat ze een favoriete schrijfster van me is

Meer recensies van Aleida Oskam