nooit meer weer

28 februari 2016
Ik heb altijd één stelregel gehad waar ik ooit 1x van afweek. Als man een boek lezen geschreven door een vrouw. Ik kan het gewoon niet uitleggen maar ze schrijven anders, die vrouwen.. Heus niet altijd slechter als een vent want er zijn er zat die naar mijn mening een wanprodukt hebben afgeleverd maar ik kon er gewoon niet inkomen, van blz 1 tor het einde. Ik gaf deze dame een kans omdat ik haar hercule-poirot-aliasboek de monogram moorden best prettig vond lezen maar dit was duidelijk een compleet andere sophie hannah, de vrouw hannah denk ik. Inhoudelijk heb ik nog niets gezegd over het boek, hoeft ook niet, gewoon niet proberen te lezen. Zonde van je tijd. O ja, ik loog... Ooit een agatha christie gelezen... Toen al zei ik tegen mijzelf... Nooit meer een boek van een schrijfster, welke dan ook. Wat een ezel ben ik!

Meer recensies van