21 augustus 2013
Ik schrijf niet vaak een recensie maar nu doe ik het om het cijfer omlaag te waarderen en wel om de simpele reden. Het einde is ronduit verschrikkelijk slecht!

Avonden heb ik met spanning de bladzijdes omgeslagen en reuze benieuwd was ik naar wat er ging komen maar uiteindelijk heb ik mij door de laatste bladzijden heen geworsteld en op een steno-achtige wijze de stukken tekst doorgenomen om uiteindelijk tot het besef te komen dat ik 300 bladzijdes lang in de maling ben genomen en opgescheept ben met dit wanproduct.

Misschien ben ik niet de juiste man voor dit soort boeken. Immers, ik kijk ook geen Harry Potter of Lord of the Rings of welke andere fantasiefilm dan ook maar als ik heb veel Stephen King-boeken gelezen en deze haalt het niveau niet van Stephen King's slechtste boek.

mvg
Alexander