Ik heb het boek vrijwel in een ruk uitgelezen. Na de proloog wil je verder lezen. Het begint
intrigerend en ook daarna wordt telkens een tipje van de sluier opgelicht en denk je te weten wie de dader is. Toch wordt je steeds weer een beetje op het verkeerde spoor gezet. De beschrijvingen in het boek zijn zeer gedetailleerd. Sheriff Nick Morrelli die weinig ervaring heeft moet op jacht naar een moordenaar van een kleine jongen. De moord lijkt erg op drie moorden die een inmiddels geëxecuteerde seriemoordenaar had gepleegd. Derhalve wordt de hulp ingeroepen van FBI agent Maggie O'Dell. Al vrij snel beginnen ze te twijfelen of het om een copycat gaat of dat de vorige moorden toch niet door dezelfde dader zijn gepleegd. Dan de zus van Nick die journaliste is en met deze zaak hoopt door te breken wat niet altijd in goede aarde valt. En terwijl ze allen aan de zaak werken gaat de moordenaar ook gewoon door en worden meer jongens vermist. Een spannend verhaal met ook een romantisch tintje. Het boek eindigt met een cliffhanger waardoor je het volgende deel wel moet lezen, tenminste... als je wilt weten hoe het verder afloopt. Wat mij betreft absoluut een aanrader.

Meer recensies van Alice Sijbolts-Vennema