An Abundance Of Katherines

Alli 04 december 2017
Om ermee te beginnen wil ik graag zeggen dat dit boek anders is dan de meeste John Green boeken dan die ik heb gelezen. Fault In Our Stars is juist een emotioneel boek en An Abundance Of Katherines is juist een grappige en luchtige boek. Ik vond het ook best een moeilijke boek om te lezen, ik lees altijd in het Engels maar dit boek bevat best wel veel lastige termen. Mijn favorite personage is Hassan, ik vond het eigenlijk best leuk dat hij echt de tegenovergestelde is van Colin. Colin is ook een wonderkind zoals ze hem noemen, en dat er onder aan het bladzijde uitlegjes werd gegeven vond ik super leuk en interessant, ook bijvoorbeeld als Hassan Arabisch ging praten.

Maar toch vond ik de verhaal zelf echt stukke minder, het is niet een boek dat ik nog een keer zou willen lezen. Het verhaal vond ik ook te langdradig, en niet zo realistisch. Dus ik geef het 2/5 sterren.

Meer recensies van Alli