Paper Towns

Alli 12 december 2017
Ik probeer zo min mogelijk de laatste tijd hoge verwachtingen te hebben voor boeken. En ik ben verrast, ik had jaartje geleden denk ik, de film Paper Towns gekeken en na de eerste half uur vond ik het al mega saai en heb ik de film maar uitgezet. Ik hoopte toch wel een beetje dat het boek leuker zou zijn, en dat was het ook!

Het was echt een YA boek en dat vind ik erg leuk. Al dat avontuur dat ze hadden beleeft was niet echt super realistisch maar het kan gebeuren denk ik? De personages vond ik ook leuk, op een paar na. Zoals Margo, op een gegeven moment begon ik me aan haar te irriteren, het leek ook alsof ze Quentin teveel moeite liet doen. Over Quentin, hij is mijn favoriete personage omdat hij heel schattig overkwam hij is ook een type die verlegen en rustig is.
De enige wat ik vervelend vond is dat er super veel detail in zat, waardoor het vervelend was voor mij om te kunnen lezen. Maar voor de rest is het een mooie boek!

Meer recensies van Alli