Een geweldig sterke boek.

Amanda Tuinstra 20 oktober 2017
Een boek die je vanaf bladzijden één je pakt. Het begint met een jonge Victor.

Langzaam kom je achter werkelijke gedachten waarom Victor opkijkt naar zijn opa. Het zijn korte hoofdstukken en bij wisseling van personages en heden tot verleden word goed kenbaar gemaakt door de auteur.

Je kan het een dystopische thriller noemen. Ben zeer blij dat het niet werkelijk in ons leven aan de hand is. Ook goed om te lezen dat de Tweede Wereldoorlog een rol speelt in dit boek. Dat maakt de opa van Victor een echte persoon.

De recensie is verder te lezen op mijn blog.

Meer recensies van Amanda Tuinstra