Niet echt een heel bijzonder boekje, maar wel leuk.

Amber de Bruin 07 oktober 2015
Ik vond het een apart boekje.. En ik weet niet zo goed of ik het nou een slecht boekje vond of juist een goed boekje. Allereerst zaten er hier en daar wel wat foutjes in, kleine foutjes waar ik mij niet aan kon storen.. maar een ander misschien wel! Ten tweede vond ik het verhaal zelf een beetje apart, grote tijdssprongen, korte uitleg tot hier en daar géén uitleg over bepaalde dingen.

Als ik moet beoordelen of het verhaal interessant was, dan zeg ik zeker ja. Ik vind het sowieso al erg interessant om te lezen over sektes etc. Ook vond ik de vorm waarin het verhaal is geschreven erg leuk! Het verhaal is in briefvorm geschreven en daardoor had ik echt het idee alsof iemand zijn verhaal aan mij voorlas. De opzet was weer eens wat anders dan wat ik normaal lees en ik vond het erg leuk.

Meer recensies van Amber de Bruin