Een vlotte read!

Amber de Bruin 13 juli 2016
Zo ligt de nadruk in ”Zin” volgens mij vooral op het erotische aspect. ”Vallen” was naar mijn mening echt een roman. Je weet wel, met lekker veel romantiek en drama. Ik vond dit persoonlijk veel leuker!

Het was wel een beetje voorspelbaar allemaal. Dat vond ik wel een beetje jammer, maar dat maakt niet dat de leeservaring er minder van wordt!

De schrijfstijl is namelijk nog steeds lekker vlot. Ik vloog echt door het boek! De personages hadden allemaal erg excentrieke karakters. Waar het wel op neer kwam was dat eigenlijk niemand echt wist wat hij/zij nou wilde. Dit zorgde bij mij voor een gezonde frustratie, want hierdoor bleef ik doorlezen. Je wilt natuurlijk gewoon dat iedereen gelukkig bij elkaar komt!

Meer recensies van Amber de Bruin