Hartverwarmend

Amber 30 september 2018
Als lezer volg je de aparte levens van Gus en Tess en ben je toeschouwer wanneer deze levens, ook zonder dat zij het zelf doorhebben, elkaar toevallig raken. Dit perspectief maakt het een leuk verhaal om te lezen. Gus en Tess maken echt van álles mee: aangrijpende, grappige, mooie en lelijke dingen, daarom blijft het interessant en verveelt het nergens. De schrijfstijl is heerlijk en vooral Gus heeft een humoristische manier om de dingen te observeren. Het is zeker een aanrader om je onder te dompelen in hun levens, dit is een boek dat niet veel van je vergt dankzij de lichtvoetige toon, maar je wel dat warme deken gevoel geeft. Of ze elkaar uiteindelijk wel/niet vinden, verklap ik uiteraard niet!

Meer recensies van Amber