Spannend

André 24 juli 2016
IK heb het boek in twee dagenda uit gelezen. Zo'n mooi en spannend verhaal is het dat ik die maar met moeite aan de kant kon leggen om ook nog wat te slapen tussendoor.

Het verhaal is goed geschreven en makkelijk te lezen, er worden geen technische termen genoemd om alles uit te leggen hoe het werkt. Klein minpuntje is echter wel de tijdsverloop tussen de verschillende verhaallijnen. Waar voor je gevoel bij de ene groep personages maar een paar uur voorbij gaan weet een andere groep in dezelfde tijdsspanne ruim 1.300 km af te leggen over land en water. Tussendoor nog opgehouden door wat hindernissen. Dat voelde wel een beetje raar aan. En zoals al eerder opgemerkt was het einde wel erg snel afgehandeld, alsof de auteur zijn papier bijna op was en nog snel een einde moest typen. Maar het einde was verder wel bevredigend en er zijn voldoende mogelijkheden voor een eventueel vervolg. Wat mij betreft mag die best komen.

Meer recensies van André