Het idee van reizen door dimensies is leuk bedacht en had een goed verhaal kunnen opleveren. De uitwerking echter is helaas niet goed uitgevoerd in mijn mening. Het begin van het boek zit vol met uitgekauwde clichés (om spoilers te voorkomen zal ik verder geen voorbeelden noemen maar die merk je wel op als je het boek zelf gaat lezen) en natuurlijk hebben wel daar ook nog de verplichte driehoek verhouding van meisje en de twee jongens. Alsof er ook maar iemand is die op dat moment (in haar situatie) aan de liefde kan denken.

Het einde van het boek is wel wat beter, er komt meer vaart in het verhaal waardoor je toch door gaat lezen om te weten te komen hoe het afloopt. Het is mij echter een raadsel waarom dit boek zo'n hype is. Jammer want het idee van het verhaal is op zich wel leuk bedacht, hopelijk weet de auteur het tweede deel wat beter en vooral origineler te schrijven en durft zij daarbij ook van de standaard af te wijken.

Reacties op: clichés

Bestel het boek bij Libris vanaf 10,00 Bestel het ebook bij Libris voor 8,99