Je wil dit boek in 1 ruk uitlezen

Angela 15 juli 2018
Op een bloedhete dag treft Jelka het bedje van haar zoontje Cody leeg aan.Haar partner heeft zich gemeld op het politiebureau met een maxi cosi met daarin hun overleden zoontje.Wat is er gebeurd,hoe heeft het zo ver kunnen komen? Wie heeft dit Cody aangedaan? Pas op het eind van het boek weet je hoe de vork in de steel steekt.Het verhaal wordt vanuit verschillende personen verteld,waardoor je steeds iemand anders verdenkt.Dit boek kun je niet wegleggen,je wil dit boek in 1 ruk uitlezen.De waarheid is schokkend en treurig.Vanaf de eerste bladzijdes wordt je nieuwsgierig gemaakt. Een begrafenis van een klein kind,waarbij beide ouders niet aanwezig zijn.Wat is er gebeurd? Steeds dacht ik wel zeker te weten wie de dader was ,maar werd op het eind toch verrast.Het boek is in een prettige schrijfstijl geschreven.Er worden geen moeilijke woorden gebruikt,leest lekker weg. De spanning wordt goed opgebouwd ,steeds kom je dichter bij de waarheid. Ieder personage verteld in afzonderlijke hoofdstukken het verhaal .waardoor je steeds door wil blijven lezen .Het einde tussen Oscar en zijn vriendin vond ik teveel van het goede.Was voor mij overbodig in het verhaal. Dit boek is en echte must read.

Meer recensies van Angela