de Flirtcursus

Anita de Groot 05 februari 2018
Deze heerlijke Feelgood klopt wat mij betreft helemaal. De cover lekker geel met een VWbusje het maakte mij erg nieuwsgierig en erg blij.Laura heeft een heerlijke schrijfstijl (bij twijfel word vrienden met haar op FB en je kunt al stukjes lezen van de Flirtcursus en zelf bepalen of je het wil lezen) maar ook het verhaal van Ted en Soraya is niet alledaags maar wel heel actueel. Ted ligt in scheiding en gaat met haar dochters in een appartement wonen en haar beste Soraya is Personal Trainer 39 jaar oud en vrijgezel. Ted en Soraya gaan voor elkaar door het vuur en steunen elkaar volop. Laura beschrijft dit met veel vaart en humor en het boek was dan ook snel uit, te snel maar wel hield ik er een goed gevoel aan over en een facebookvriendin. Over een paar weken begint ze over wat nieuws te schrijven en ik hoop dat dat net zo leuk is als de Flirtcursus!

Meer recensies van Anita de Groot