Dit verhaal van Nele doet wat scandinavisch aan, veel moorden in korte tijd en geen aanknopingspunten maar ook typisch Nele omdat Pia en Olivier een zaak krijgen die ze heel lang bezighoud en waarvoor Pia terecht thuis is gebleven (ze zou op huwelijksreis gaan)Het team kampt namelijk met ziekte waardoor er een profiler aan het team word gekoppeld en ook de zus van Pia komt het team versterken om de moordenaar te vinden. Het is niet het beste verhaal van Nele maar ik vind wel dat ze een zeer actueel onderwerp aansnijd namelijk Orgaantransplantatie. Nele heeft het zichzelf moeilijk gemaakt door veel personen te gebruiken maar ook het medische onderwerp(waar iedereen een eigen mening overheeft) waardoor hier en daar het verhaal warrig overkomt maar op het eind word dat dubbel dwars goedgemaakt. Ik heb het boek met zeer veel plezier gelezen en ik hoop dat Nele nog wat boeken over Pia en Olivier gaat schrijven.

Reacties op: De Levenden en de Doden

Bestel dit ebook vanaf  €5,99 bij