Enkeltje Ierland

Anita de Groot 04 februari 2016
Dierenarts Lisa is geëmigreerd naar Ierland, daar heeft zij een vaste aanstelling als dierenarts in het plaatsje Brentwood. Lisa heeft het daar ontzettend naar haar zin en wil dan ook niet meer terug naar Amsterdam. Cathy is 10 jaar geleden weggegaan uit Brentwood omdat haar grote liefde haar in de steek liet nu 10 jaar later komt zij weer terug naar Brentwood, zij heeft haar man verlaten en komt met haar dochter Anne terug. Cathy en Anne verhuizen naar het huisje van Lisa en Lisa komt in de portierswoning van het landhuis te wonen. In het landhuis woont William die ook is teruggekomen omdat zijn ouders zijn overleden en William verantwoordelijk is voor het landhuis. Deze chicklit is lekker dik maar aan het eind heb je nog steeds van ik wou dat het verder ging. Lekkere dialogen vlot verhaal kortom je verveeld je niet met dit boek.Aanrader voor de chicklitlezeressen.

Meer recensies van Anita de Groot