Het meisje op de weg

Anita de Groot 06 november 2015
Deze oneliner van Michael Berg is zeer spannend, na een nacht In Parijs en Heller gelezen te hebben was ik dan ook zeer benieuwd naar zijn nieuwste thriller en niet onterecht mag ik wel zeggen na het lezen van zijn boek.

Het verhaal bouwt zich op in 7 dagen, 7 hele spannende dagen voor zowel Anne als Guido. Anne is 42 jaar oud en is psychologe en is getrouwd met Nicolas. Anne word verliefd op Guido. Guido is 28 jaar oud en is bouwvakker en gaat voor zichzelf beginnen met Sportsworld. Anne en Guido wonen al ruim een jaar samen als er op een dag een meisje vlak voor hun huis op de weg ligt. Het meisje brengt slecht nieuws waardoor zowel Anne als Guido's wereld op hun kop worden gezet. 7 hele spannende dagen volgen, waar wij als lezer keer op keer op verkeerde been worden gezet en het puzzeltje al spanneder word met een ontknoping die ik niet had verwacht.

Een aanrader wat mij betreft!

Meer recensies van Anita de Groot