Holger gaat naar Mia om haar te vragen om bij het team terug te komen omdat er een moord is gepleegt op een 5 jarig meisje. Mia wil dit in eerste instantie niet maar kijkt goed naar de foto's in eerste instantie begrijpt ze het niet maar de foto's laten Mia niet los en opeens weet ze waarom. Er is een boodschap die verwijst naar 2 jaar terug toen Mia bij het team van Holger kwam om speciale moorden op te lossen. Het team is toen uit elkaar gehaald en nu door deze moord word het team weer bij elkaar geroepen om de strijd aan te gaan met een seriemoordenaar.

Mia en Holger gaan de strijd aan om zoveel mogelijk leed te voorkomen ook al valt dit niet mee omdat de seriemoordenaar het persoonlijk op hen gemunt heeft. Voor zowel Mia als Holger is het niet makkelijk maar door iedereen te blijven informeren en door te blijven graven komen ze erachter en word erger leed voorkomen.

Ik reis alleen van Samuel Bjork is een indrukwekkend debuut dat je niet loslaat en alles heeft om zich een Scandinavische thriller te mogen noemen. Jo Nesbo heeft niet overdreven lees je Nesbo graag dan vind je dit boek spannend

Reacties op: Puzzel die niet zo eenvoudig is op te lossen

Bestel dit ebook vanaf  €9,99 bij

Bestel dit luisterboek voor  €17,50 bij