Weg zonder Genade

Anita de Groot 24 juni 2016
Dit is mijn eerste kennismaking met John Hart en wist ook niet wat ik moest verwachten maar ik moet zeggen het was zeer aangenaam. John Hart schrijft zeer aangenaam en boeiend ondanks dat we heel Clichee beginnen namelijk Adrian Wall een politieagent die 13 jaar in de gevangenis zit word vrijgelaten wegens goed gedrag. Menig boek tvserie of film is hierover geschreven politieman zit onschuldig vast maar niets in dit boek is Clichee en John Hart slaat een hele andere weg in met Elizabeth(Liz) ook politieagent . Liz gelooft heilig in de onschuld van Adrian maar Liz adoreerd ook Adrian. Door die adoratie vinden collega's dat ze niet scherp naar de zaak kan kijken en ook doordat zij 2 Drugsdealers heeft neergeschoten word Liz op nonactief gezet. Er gebeuren een hoop dingen het leest zeer aangenaam zo aangenaam zelfs dat het verhaal als een film in mijn hoofd heeft afgespeeld waardoor ik het als Genadeloos goed heb ervaren.

Meer recensies van Anita de Groot