Het boek is werkelijk een pareltje

Anja de Rijk 13 december 2018 Auteur
De schrijfster was mij onbekend maar de cover trok mij aan en op dat moment kon het mij ook niet schelen wie het zou hebben geschreven.
Pas 2 dagen later las ik de covertekst, op dat moment was ik al in het boek begonnen en die vond ik ook intrigerend.

Het verhaal begint echt na een intrigerende quote. Ik voelde me een beetje afwachtend. En eigenlijk past dat precies bij Harriet.
Er komen ene paar clichés voor. bijv. als je een kat neemt als je weduwe bent en dat je dan beetje gek bent.
Alhoewel beetje gek ben ik ook en ik heb een kat….

Het verhaal leest zo vlot, dat je het uit hebt voor je het door hebt.
Er zijn twee grote verhaal lijnen en een paar kleintjes. Ze zijn ingineus in elkaar gewikkeld en dat is ook heel natuurlijk gedaan.
Men krijgt een voorgevoel met wat er gaat gebeuren, maar later krijg je weer een ander voorgevoel en welke van de 2 gaat waar zijn?
De verhaallijnen zijn verfrissend en origineel. Ik heb dit tussendoor op mijn werk gelezen en ik kon gewoon niet stoppen. Ik vond het ook buitengewoon jammer dat het verhaal uit was. Het boek is uitgeven door DVP- Dutch Venture Publishing en het is echt een pareltje!
Ik ga graag op onderzoek uit of ik meer van Jane Lovering kan vinden en of dit net zo goed is. Want dit smaakt naar meer!

Recensie origineel op FollowMeMove.com te vinden!

Meer recensies van Anja de Rijk