Er spreek rauwheid van het leven uit en dat met een kwinkslag.

Anja de Rijk 01 maart 2017 Auteur
Het begin is ongelofelijk inpakkend. Je zit er gelijk regelrecht in het verhaal en je leeft ontzettend mee met Suus. Iets wat later in het verhaal blijkt dat Suus dat absoluut niet zou waarderen. Humor spat van de bladzijdes maar ook de tederheid en ongemakkelijkheid is levensecht geschreven. Het is te merken dat er veel tijd en energie er in is gestoken om het te laten kloppen. Er spreek rauwheid van het leven uit en dat met een kwinkslag. Als iemand dat kan ben je voor mij een topper! Als je het boek leest, dan weet je precies welke delen ik bedoel. Jacco is echt een perfecte man om lekker bij weg te zwijmelen en zijn geheimpje is iets wat ik niet had verwacht. Een ondeugend geheimpje

Meer recensies van Anja de Rijk