Te technisch en gedetailleerd voor mij

Anja 29 augustus 2015
Sil Maier is getrouw, maar houdt er een dubbelleven op na. Hoe lang kan hij dit volhouden?

Onrust is een spannend boek, maar bevat voor mij teveel technische informatie. Hierdoor vond ik het bij momenten moeilijk leesbaar. Het is voor het eerst dat ik dit ervaarde bij Esther Verhoef of Escober.

Sil is getrouwd met Alice. Hun huwelijk loopt moeilijk, ze staan beiden heel anders in het leven. Reeds 3 jaar correspondeert Sil met Susan nadat hij haar leert kennen in Egypte. Opeens staat Susan voor zijn deur. Ondertussen is Sil volop bezig met te infiltreren in een nieuw crimineel netwerk. Slaagt hij erin om hier zonder kleerscheuren uit te komen?

Natuurlijk wil ik weten welke avonturen Sil Maier nog beleeft dus wil ik het volgende deel zeker ook nog een kans geven.

Meer recensies van Anja