Schitterend boek!

Anja Vercruysse 27 juni 2016
Hilde Vandermeeren heeft met Scorpio een schitterend boek afgeleverd! Een razendspannende pageturner die je van begin tot einde in de ban houdt! Gaandeweg kom je tot de ontdekking dat niet alles is wat het lijkt! En dat is het succes van een goede thriller! Scorpio kan hier bij gerekend worden! Een toppertje uit West-Vlaanderen:) Een echte aanrader!!
Scorpio is voor mij één van de spannendste boeken die ik de afgelopen tijd gelezen heb. Ik verbrak er zelfs mijn persoonlijke leesrecord mee en las het boek in 2 dagen uit! Door haar vlotte manier van schrijven én door de korte hoofdstukken slaagde Hilde Vandermeeren erin om mij als lezer mee te slepen is een verhaal waarin de spanning voortdurend aanwezig is. Tijdens het ganse boek blijft de schrijfster to the point, geen ellenlange zinnen of tekst die er eigenlijk niet toe doet. Dit maakt dat het boek heel vlot leest.
De personages worden op een goede, sprekende manier beschreven waardoor ik een heel goed beeld van hen kreeg.
Dit alles maakt dat ik dit boek met plezier 5 sterren geef!

Meer recensies van Anja Vercruysse