Betoverend lief!

annannette 27 september 2017
Ik kwam dit boek tegen in de boekwinkel in Antwerpen en ik kon het niet laten staan. Het is een novella die zich afspeelt in de wereld van Game of Thrones, maar overduidelijk geschreven met in het achterhoofd een veel jonger publiek dat nog lang niet aan de serie toe is.
Maar ik ben er blij dat ik het heb meegenomen. Het is een lief, mooi en ook een beetje ontroerend verhaal. Het verhaal past perfect bij de belevingswereld van kinderen, maar kent ook heel veel knipogen naar de volwassen verhalen en schuwt de echte GoT wereld niet. Er gaan mensen dood en dit wordt tot in detail beschreven en dat allemaal door de ogen van een kind.
Maar wat een wonderlijk verhaal, wat een betoverend bijna sprookjesachtige boekje en de tekeningen maken het helemaal af!

Meer recensies van annannette