Recensie Après-ski

De tweede titel voor mij, na All-inclusive. Zoals ik al aangaf bij deze laatst genoemde titel en hierboven in de Dizzie recensie vermeld staat, is ook dit verhaal opgebouwd volgens hetzelfde concept: vakantielectuur. Zelfs de opbouw van het bouw is vergelijkbaar: we starten chicklit achtig met een karakterschets van het vrouwelijk personage, hetgeen ze niet zo lekker heeft zitten. Er zijn ontwikkelingen en het "spannende" plot is bijna onrealistisch, MAAR het leest zo lekker weg.
Best hoor, het was ontspannend, opnieuw een lang uitgevallen tijdschrift verhaal. Maar wel goed dat ik ze niet anders dan voor 2,50 tweedehands aanschaf, dan kun je zonder al te veel denken ergens achterlaten voor een ander die even wat anders luchtigs aan zijn hoofd wil.

Meer recensies van Anne-Marie Van den Bosch