Recensie Voor ik ga slapen

Het concept van het verhaal is natuurlijk geweldig intrigerend! Maar hoe werk je zoiets uit, welke opties heb je voor je plot. Gezien het feit dat Christine elke keer als ze geslapen heeft al haar herinneringen kwijt is lijkt het aannemelijk dat het een en ander herhaalt wordt, vaak net in een andere setting of met andere nuances. En toch ging het me door de traagheid vervelen.
Het leest makkelijk zat maar kon me niet geheel grijpen; ik heb het boek meerdere malen opzij gelegd, om vervolgens tot een matig niet-geloofwaardig plot te komen.
Laat ik niet vergeten dat het een debuut is met een heel lastig idee ten grondslag, daarom 3 duimpjes. Helaas niet een titel die ik zo weer zou doorlenen als aanrader.

Meer recensies van Anne-Marie Van den Bosch