Annelies Jesse 04 oktober 2013
Wel een heerlijk boek, maar jammer dat de flaptekst zoveel verraad. Ik had een aantal dingen dan ook liever zelf ontdekt tijdens het lezen, nu neemt het vooral in het begin een deel van de spanning weg. Dat Sabine Thiesler kan schrijven dat bewijst ze wel met dit boek. Het verhaal zit goed in elkaar. Wat begint als een braaf en rustig verhaal ontpopt zich al snel tot een angstaanjagend thriller. De personages worden goed beschreven Je krijgt dan ook al snel een hekel aan Raffael en zijn gewelddadige gedrag en voelt al aan dit gaat een keer fout. De plot zit goed in elkaar en geeft voldoende afwisseling. Als je denkt gaat het zo nog even door, dan komt Sabineweer met nieuwe wendingen, het is dan ook een goed gedoseerd verhaal. Kortom, jammer van de flaptekst, maar toch blijft er nog voldoende over om van te genieten. Een boek dat zeker de moeite waard is.

Meer recensies van Annelies Jesse