Annelies Jesse 01 oktober 2013
Eindelijk toch maar overstag gegaan om de boeken van Corine Hartman te lezen. Ik heb al zoveel serieboeken te gaan, kan eigenlijk geen serie meer bij, maar dus toch. Al die goede reacties maken je toch nieuwsgierig zodat je niet meer om de boeken heen kunt. Ik heb dan ook geen moment spijt gehad van dat ik aan de serie begonnen ben. Jessy is er wel eentje, lekker stoer, verslaafd aan de coke en regels lapt ze regelmatig aan haar laars. Heerlijke personage! Tijdens het lezen zit je goed in het verhaal. Je kan je dan ook goed inleven in Jessy’s wereldje. De schrijfstijl is zeker prettig te noemen, het boek leest vlot weg. verstand op nul, blik op oneindig en genieten maar. De plot zit goed in elkaar, de verhaallijnen zijn vrij spannend en goed beschreven en stevenen langzaam op een daverende ontknoping af. Kortom, ik heb er weer van genoten. Glashard staat al op de e-reader dus ben benieuwd.

Meer recensies van Annelies Jesse