Spaar het meisje is een heftig en realistisch verhaal. Een boek waar zeker veel research aan vooraf is gegaan, gezien de vele medische handelingen die in het boek voorkomen. Het verhaal komt dan ook al lezende tot leven. Het thema familiemoorden is dan ook gruwelijk echt beschreven. Na het lezen van dit boek lees je dan ook een krantenartikel met andere ogen of zal je altijd even terug denken aan dit boek. De personages zijn goed uitgewerkt, je leeft met ze mee. Ik ben dan ook benieuwd of we D.D Warren weer in een volgend boek zullen aantreffen. Het is in ieder geval een goed neergezet personage. De schrijfstijl is prettig en leest lekker vlot weg. De verhaallijnen zijn goed uitgewerkt en komen weer netjes tijdens de ontknoping samen. Kortom, een boek dat zeker niet mag ontbreken in de boekenkast van een thrillerliefhebber.

Meer recensies van Annelies Jesse