Recensie Glashard

Annette Bons 08 oktober 2013
Na het lezen van Glashard moest ik het even laten bezinken. Er gebeurt zoveel in het tweede boek over Jessy Haider! Het is alsof je in een achtbaan zit en het erge is......je wilt er niet uit! Je bent nu eenmaal in het verhaal gestapt en je wilt door en weten hoe het gaat aflopen. Jessy haar werkwijze is ongewoon en dat is dan licht uitgedrukt. Jessy is stoer, impulsief maar ook lief en gevoelig. Eigenlijk kan en wil ik niet veel over het verhaal vertellen omdat ik bang ben dat ik dan te veel prijs geef over één en ander. Kort samengevat is het gewoon een aanrader! Kopen, gaan zitten lezen en je hebt niet eerder rust wanneer je het boek uit hebt. Nu al ben ik benieuwd naar Zielloos, het volgende boek over Jessy. In Glashard al een voorproefje wat naar meer doet smaken.

Meer recensies van Annette Bons