Kort maar krachtig, met mooie sexy mannen en een lift

Annette Overvoorde 14 december 2018
De auteur
Vi Keeland is een # 1 New York Times, # 1 Wall Street Journal en de bestverkopende auteur van Today's Today . Met miljoenen verkochte boeken zijn haar titels verschenen in meer dan honderd Bestseller-lijsten en zijn ze momenteel in twintig talen vertaald. Ze woont in New York met haar man en hun drie kinderen, waar ze haar nog lang en gelukkig leeft met de jongen die ze op zesjarige leeftijd ontmoette.

Het verhaal
Ava woonachtig in Boston, staat in de lift. Ze is onderweg naar Evan. Ze is met hem aan het daten en wil hem verrassen voor zijn verjaardag. Na 5 dates is ze wel toe aan een wilde nacht. Met een stoere, sterke man. En ze hoopt dat dit Evan is, dus ze gaat over tot actie. Ze stapte in haar mercedes, op weg naar Evan, die 29 jaar is geworden. Ava zelf was 28 jaar en had haar eigen advocatenkantoor. Nu had ze een mooie verrassing voor Evan. Maar het loopt anders dan verwacht.

De elementen
De cover toont een man, met ontbloot bovenlijf. Hij kijkt stoer achterom. De titel is passend. In dit korte en ondeugende verhaal neemt Ava ons mee. In de ik-vorm lezen we over haar zin in een romantisch avondje. Het moet nu toch maar gebeuren na 5 dates, denkt ze. Het liefst met een man die er goed uit ziet

De schrijfstijl is prettig en licht erotisch. Het is een kort en sexy verhaal. Er is niet veel diepgang, maar dat is voor dit verhaal ook niet nodig. Want Ava is maar op zoek naar 1 ding. Het heeft te maken met rode oortjes, dat is wel duidelijk!

Waardering 3 sterren.
Leuk dit boek, via de Hebban-Advents-kalender 2019. Het is een mooie kennismaking met de schrijfsels van Vi Keeland. Echt een leuk en smeuïg verhaal!

Meer recensies van Annette Overvoorde