Het verhaal is goed onderbouwd en de spanning blijft hoog gedurende het verhaal, met de soms heftige en gruwelijke gebeurtenissen zat ik op het puntje van mijn stoel.

AnneZonneveld 11 juni 2019
Ik had het genoegen om Amla te mogen lezen voor de leesclub van Mustreads or Not.
Toen ik zag dat er een leesclub was met het boek Amla werd mijn aandacht vooral getrokken door de voorkant van het boek, ik was nieuwsgierig en wilde gelijk weten waar het boek over ging,
Aan de hand van de cover had ik niet verwacht dat het een Thriller zou zijn maar na het lezen van het proloog vond ik de cover mooi en heel perfect bij het verhaal passen.

Amla vertelt het verhaal van Norah en haar gezin.
Na een verschrikkelijke inbraak en mishandeling in het huis van Norah ontfermt politieagente Rani Diaz zich over het onderzoek van deze afschuwelijke daad, wie heeft dit op zijn geweten en waarom?!
Rani zelf heeft het niet makkelijk in haar privéleven, dit omdat haar schoonmoeder bij haar en haar partner in huis woont en dit zorgt voor de nodige spanning in het huishouden.
Gaandeweg leer je Norah maar ook Rani goed kennen en blijkt niets wat het lijkt!

Ik had nog nooit eerder een boek gelezen van Sterre Carron en was dus ook niet bekend met het personage van Rani Diaz maar ondanks dat dit al het 12de boek is in de reeks heb ik niet het idee dat ik iets heb gemist, het verhaal is zonder de andere delen te hebben gelezen heel goed te volgen.

Wauw wat een boek! vanaf het begin af aan werd ik meegesleept in het verhaal en liet het mij niet meer los, ik moest erachter komen hoe het zou eindigen en had het boek daarom dan ook in 2 dagen uit.

Na het lezen van Amla ben ik super enthousiast over deze zenuwslopende Thriller!
Het heeft mij geïnspireerd om de andere boeken uit de reeks van Dani Riaz te lezen!

Meer recensies van AnneZonneveld