Ans Arts 16 februari 2013
Bloedlijn door Corine Hartman.

Net als van al haar andere boeken heb ik weer erg genoten van Bloedlijn.

Jessie Haider,werkzaam als rechercheur afdeling Maastricht,is in afwachting van de komst van haar ex Marc om samen de as te gaan verstrooien van hun vermoordde zoon Nick.
Ze weet dat hij onderweg is,maar vreemd genoeg krijgt ze hem niet te pakken op zijn telefoon.
Na de moord op Nick heeft ze een poosje niet gewerkt,maar als ze eindelijk weer aan de slag gaat wordt Jessie op de zaak gezet van Kim,een tiener die dood is aangetroffen in een boomhut in de tuin van haar ouders.
Jessie gaat dit tot op de bodem uitzoeken.
De hoofdstukken gaan afwisselend over Marc, over de vorderingen van Jessie in de zaak Kim en over haar privé leven.
Het boek is spannend en hoe verder je komt denk je dat de zaak is opgelost,maar Hartman zou Hartman niet zijn als het allemaal zo eenvoudig was.
Het is een spannend en boeiend verhaal dat je gewoon dwingt verder te lezen,je wilt weten hoe het zit.
De karakters van de personen worden goed neergezet,je gaat met ze meedenken.
De opbouw,het plot…..geweldig, met dit boek heeft Corine Hartman zichzelf wéér eens
bewezen!
Ik wil niet teveel van het boek prijsgeven,kan alleen maar zeggen” lezen dit boek! “

Meer recensies van Ans Arts