Dode mannen moorden niet!

Ans Arts 08 juni 2014
Dode mannen moorden niet, een boek van Roos Boum dat ik onlangs heb uitgelezen.
Het boek bestaat uit meerdere verhaallijnen die allemaal met elkaar te maken hebben en uiteindelijk allemaal bij elkaar komen.
Op een hele originele manier wordt het verhaal opgebouwd en houdt de spanning erin tot het laatste moment.
Op de  achterkant van het boek staat het volgende:

Wat zou jij doen als de schulden zich opstapelen en er geen uitweg meer is ? Wat zou jij doen als men je verdenkt van de verdwijning van je dochter? Wat zou jij doen als die ene rotte misstap in je leven je fataal wordt? En wat zou jij doen om de moordenaar van je zusje te vinden?

Ja wat zou ik doen??

Steeds weer werd ik op het verkeerde been gezet en de uiteindelijke ontknoping is super!
Roos heeft een prettige en beeldende schrijfstijl,je wilt ook gewoon doorlezen om te weten te komen hoe of het nu uiteindelijk zit.
Het boek is spannend ,meeslepend en heeft een erg goed plot.
De karakters worden goed uitgewerkt en je denkt de personen te “kennen”
Wie is de pentagrammoordenaar?
Dat is de vraag waar het om draait….
Het boek is een echte aanrader!

Meer recensies van Ans Arts