Ans Arts 22 februari 2012
Tweestrijd is het tweede boek van Linda Jansma en ik was erg nieuwsgierig naar dit boek.

Het verhaal laat ons kennismaken met Hanna,getrouwd met Alex een gynaecoloog.
Hanna wordt mishandelt als ze niet doet zoals haar man het wil en dat komt nogal eens voor in zijn ogen..
Voor de buitenwereld lijken ze een gelukkig stel en ondanks alles houdt ze nog van hem.
Dan krijgen ze nieuwe overburen Sonja, rechercheur bij politie, en Maurice.
Al gauw heeft Sonja in de gaten dat er iets niet klopt met Hanna en daar wil ze eigenlijk wel eens achter zien te komen.
Je volgt de verhaallijn van Hanna zowel als van Sonja, je voelt de spanning oplopen en het einde is verrassend.
Karakters zijn erg goed,je ziet de personen als het ware voor je.
Het boek zit ontzettend goed in elkaar en het enige wat ik wilde was doorlezen om te weten hoe of het zou aflopen.
Tot het einde toe hield het boek me in de greep,in één woord een briljante thriller!

Meer recensies van Ans Arts