Spannend

Arda van Daelen 10 juni 2014
De cover vind ik mooi vooral met de gele letters de cover krijg een 7
Het verhaal speelt zich af in het heden en verleden
Een jonge vrouw die zwanger is van een rijke Amsterdamse koopman waar ze dienstmeid was wil in Nederlands Indië een nieuw leven beginnen
Ze vaart met het VOC schip de Batavia waar ze bevalt van een jongen
Dan strandt de Batavia op een koraalrif waar ze met 200 opvarende op een klein eiland moeten overleven met honger dorst en vreselijke moord partijen
Zal ze het overleven
2013
Als de oom van Marrit onverwachts overlijd erft ze een pand aan de Keizersgracht en veel geld op verschillende bank rekeningen
Het testament bevat een aantal voorwaarde en ze ga op onder zoek uit en kop er al snel achter dat haar oom er is in geluisd en dat haar eigen leven ook gevaar loop
Het boek is vlot geschreven en vond dat het verhalenlijn goed in elkaar zat
Ik vond het een plezierig en spannend boek ik zou het zeker aan mij vrinden aanraden
Het boek is echt een aanrader
Evenbeeld krijg van mij 4 sterren
Mijn dank gaat uit naar de Uitgeverij De Crime Compagnie en leesclub "De Perfecte Buren" dat ik dit boek heb mogen lezen

Meer recensies van Arda van Daelen