Geweldig boek van deze nieuwe schrijfster.

Arda van Daelen 19 juni 2015
Vier studenten zijn een weekend samen op stap. Ze mogen gebruik maken van het vakantiehuis van de ouders van een van hen op de Veluwe. Onder invloed van drank en drugs besluiten ze een hoertje in te huren. De stemming verandert abrupt als een van de jongens in alle opwinding per ongeluk de jonge vrouw doodt.
Drie vriendinnen Petra ,Juliet en Manon waren getuigen van een moord op een prostituee in het bos en hadden en afspraak gemaakt om er met niemand over te praten ze zijn alle drie verder gegaan met hun leven
Maar als vijftien jaar later kom de dader Peter-Paul bij een auto ongeluk om het leven besluiten ze naar de begrafenis te gaan en het verleden af te sluiten daar komen ze er achter dat niets is wat het lijk daar komen ze al snel achter alles is
Ik vond het een geweldig boek om te lezen vooral met de korte hoofdstukken en kon mijn aandacht er goed bij houden De auteur heeft een soepele schrijfstijl en de uitwerking van het verhaal is van dusdanige wijze spannend en je aandacht geen moment verslapt.
Ik vond het een geweldig thriller debuut en ik kijk uit naar haar volgende thriller
Ik geef er 4 ****

Meer recensies van Arda van Daelen